Škoda Dizajn

2017-04-17

Sa dosledan Dalji razvoj njegovog formalnog jezika, Škoda dizajn naglašava svoju posvećenost u nezavisnom identitet dizajna. 

"U roku od nekoliko godina, Nova Škoda dizajn jezik je ostvarena nekoliko privlače pažnju studije jeste pokazati put ka buduc´nosti brenda", kaže Karl NEUHOLD, šef spoljašnjim dizajnom u ŠKODA, dodajuc´i: "Naš cilj je jasno definisan i mi smo spremni "

Škoda DESIGN DNK pokazuje povlačenje proporcije, čisto modeliran površine Precizno vođeni linija i oštre ivice, kako u eksterijeru kao iu unutrašnjosti, a upadljivo jasan i posebno nezavisne stila. Ovo DNK predstavlja izraz elegantan i modernih funkcija na tipični ŠKODA automobila. Isto tako karakteristična su moc´ni konturama površine na kojima se efektivno uzajamnog dejstva svetlosti i senke nastaje, koja prenosi dinamiku i osec´ajnost. Uz to su kristalne strukture za svetla, zadnja svetla i druge detalje. Kristalni tri dimenzionalnost im daje za njihov dizajn visokog kvaliteta karaktera, deterministički vadi moderne tehnologije i posebnih prefinjenosti.

Češki kristal umetnost ima na međunarodnom reputacijom i dugom tradicijom. On kombinuje klasične tehnike za proizvodnju sa modernim estetike. Škoda dizajn je stoga pozivanje na kulturne baštine zemlje brenda i odaje onih umetnika koji su svojim izrade i pažnje na detalje, kreirali vanvremenski lepe skulpture. Njihova sposobnost da kreirate visokokvalitetne, emocionalno dodirivanje umetnost od jednostavnih i jasnih oblika, odgovara visokim stepenom sa osnovnim vrednostima marke Češke automobilske, čiji vozila kombinuju estetiku i funkcije harmonično.



Sa ovim svesti tradicije i porekla, Škoda je razvila karakterističan dizajnerski jezik nije vec´ implementiran u brojnim studijama koncept. Od samog početka sa Škoda VISION D studije u 2011. na koncepte ŠKODA Vision C (2014) i Škoda VIZIJA M (2016), kontinualni razvoj može se videti, sve što je, dakle, ogleda u pojavi nedavnih novih brendova inovacija brenda dizajn ŠKODA.

Kao Škode evolucije napretka, ŠKODA želi da se dokaže u narednih nekoliko nedelja sa drugom istraživanju koncepta. Sa ovim svesti tradicije i porekla, Škoda je razvila karakterističan dizajnerski jezik nije vec´ implementiran u brojnim studijama koncept. Od samog početka sa Škoda VISION D studije u 2011. na koncepte ŠKODA Vision C (2014) i Škoda VIZIJA M (2016), kontinualni razvoj može se videti, sve što je, dakle, ogleda u pojavi nedavnih novih brendova inovacija brenda dizajn ŠKODA.