Konfigurišite Škoda automobil
Konfigurator automobila
Roadside ORYX Assistance je usluga pomoći na putu, koju kompanija Alpros Auto pruža svojim klijentima koji su vozilo kupili posle 1. oktobra 2021. Usluga omogućava klijentima besplatnu pomoć na teritoriju cele Evrope, u slučaju kvara na vozilu ili saobraćajne nesreće, a sadrži:
Uslugu Roadside ORYX Assistance klijenti mogu koristiti
u slučaju:
Kada vozilo nije pokretno ili njime nije moguće upravljati na bezbedan način dovoljno je pozvati kontaktni centar Alpros Auto koji uspostavlja dijagnozu kvara i šalje na teren interventni tim.
Interventni tim otklanja kvar na licu mesta, prevozi vozilo do servisa ili druge lokacije po izboru klijenta, ali do iste udaljenosti kao i do servisa.
Roadside ORYX Assistance za klijente Alpros Auta glasi na broj šasije Škoda vozila kupljenog u prodajnom salonu Alpros Auto. Može je koristiti bilo koji vozač koji vozi pomenuto Škoda vozilo u trenutku potrebe za uslugom.
Alpros Auto je u saradnji s ORYX Assistance svojim klijentima besplatno omogućio pomoć na putu na teritoriji cele Evrope.
Više o usluzi Roadside ORYX Assistance
ZA VIŠE INFORMACIJA: +381 11 71 51 900
Alpros Auto je u saradnji sa ORYX Assistance omogućio svojim klijentima besplatno korišćenje usluge Backup Car ORYX Assistance kojom se klijentu osigurava mobilnost u slučaju štete na vozilu usred saobraćajne nesreće, nezavisno o krivici vozača i stanju vozila.
Ova usluga vezana je za aktiviranje polise autoodgovornosti.
Dok se Vaš auto popravlja, Backup Car ORYX Assistance Vam omogućava da bezbrižno uživate u komforu bez dodatnih finansijskih opterećenja, da putujete na posao, rešavate dnevne obveze, vozite decu u školu ili vrtić, obavljate kupovinu, odete na kafu ili ručak sa Vašim najdražima.
Backup Car ORYX Assistance je usluga najma i korišćenja zamenskog vozila do 14 dana za vreme obrade štete i popravke vozila.
Više o Backup Car na linku.
Uslugu Backup Car ORYX Assistance klijenti mogu koristiti u slučaju:
U slučaju saobraćajne nesreće ili štete na vozilu, dovoljno je nazvati kontaktni centar Alpros Auta koji će potom organizovati i izvršiti potrebnu uslugu i omogućiti klijentu korišćenje zamenskog vozila.
Kao posebnu inovaciju ističemo mobilnu aplikaciju Drive Angel ORYX Assitance koja je dostupna svim klijentima Alpros Auta uz paket Roadside ORYX Assistance.
Drive Angel je jedinstvena aplikacija koja korisnicima spašava život i omogućava im aktivaciju usluge pomoći na putu.
E-call (emergency call): Funkcionalnost koja prati parametre vožnje, samostalno prepoznaje saobraćajnu nesreću i alarmira dežurni kontaktni centar i šalje GPS lokaciju nesreće. ORYX Assistance će po prijavi alarma odmah organizovati potrebnu pomoć, poslati hitne službe na lokaciju nesreće i spasiti unesrećene u najkraćem roku.
B-call (breakdown call): Funkcionalnost koja klijentima omogućuje da u slučaju kvara na vozilu putem klika u aplikaciji aktiviraju uslugu pomoći na putu te pozovu dežurni kontaktni centar. Dodatne funkcionalnosti koje su klijentima na raspolaganju su: upozorenja (predugačka vožnja, prebrza vožnja, prevelika buka u vozilu) i funkcija delenja vožnje. Kao posebnu inovaciju ističemo mobilnu aplikaciju Drive Angel ORYX Asssitance koja je dostupna svim klijentima Alpros Auta uz paket Roadside ORYX Assistance. Drive Angel je jedinstvena aplikacija koja korisnicima spašava život i omogućuje im aktivaciju usluge pomoći na putu.
Aplikacija podržava iOS i Android operativne sisteme.
Više o Drive Angel. *koristi internet podatke