fbpx

NOVI ŠKODA BREND IDENTITET

› ŠKODA sada ima novi logo
› 165 predloga

› Nove Škoda boje 

NOVI ŠKODA IDENTITET

Posle nekoliko godina, Škoda je promenila logo.
Akcenat je na samom imenu brenda, dok će se za komunikaciju koristiti dve nove zelene boje.

 „Sa novim korporativnim identitetom podižemo izgled brenda na viši nivo. Ne razvija se samo naš portfolio proizvoda: razvijaju se i naši kupci. Ovo vidimo kao idealnu priliku za prilagođavanje brenda deceniji transformacije i modifikovanje izgleda i utiska koji ostavlja kako bi odgovarao potrebama i očekivanjima naših kupaca. Naš novi korporativni identitet naglašava naš moderan i sveobuhvatan dizajn i jasno pokazuje naš pristup koji je prvenstveno digitalan. Uveren sam da će se svideti našim kupcima!“ naglasio je Martin Jahn, član upravnog odbora ŠKODA AUTO za prodaju i marketing.

Promena logotipa I celokupna promena identiteta mora se prilagoditi NEXT LEVEL ŠKODA STRATEGY 2030, koja češkog proizvođača automobila više usmerava prema elektrifikaciji i digitalizaciji. 

ŠKODA LOGO

Kompanija Škoda će u komunikaciji posebno koristiti sam naziv brenda, kao glavni komunikacioni alat. Od sada će se natpis ŠKODA pojavljivati ne samo na zadnjem delu vozila, već I na prrednjem delu automobila.

Simbol krilate strele u prstenu takođe je doživeo male izmene. Logo je pojednostavljen i sada će biti prikazan u ravnom obliku. Novi identitet uključuje i dve nove nijanse zelene, smaragdnu i električno zelenu.

165 PREDLOGA ŠKODA LOGOTIPA

Na promeni celokupnog brend identiteta radio je tim duže od godinu dana. Od 165 predloga loga, postepeno se odabrao uži izbor od tri.

ŠKODA je zatim ove verzije podvrgla rigoroznom testiranju, u kom je učestvovalo više od 2.200 ispitanika iz Češke, Nemačke, Italije, Norveške, Indije i Izraela. Na osnovu njihovih povratnih informacija, dizajn logotipa koji je sada predstavljen bio je pobednik.

 

Svaka promena je izazov. Prirodno je da neki ljudi ne pozdravljaju promene, dok ih drugi podržavaju. U novom identitetu mišljenje kupaca igra ključnu ulogu, što se temelji na vrednostima našeg brenda. Istraživanja su pokazala da smo postigli uravnotežene i progresivne promene u novom izgledu brenda, koje pre svega poštuju naše kupce i takođe odražavaju našu strategiju,“ kaže Martin Pavlík.

 

Kupci i ljubitelji brenda ŠKODA postupno će se susretati sa novim logotipom. Prvo će se pojaviti na komunikacionim materijalima. Od 2024. logo će se takođe pojavljivati na novim modelima. 

Novi ŠKODA logotip koji će se koristiti

Slovni znak ŠKODA biće zastupljeniji od slikovnog znaka kompanije u marketinškoj komunikaciji. Novi stil koristi potpuno drugačiju tipografiju koja se temelji na simetriji i kombinaciji okruglih oblika sa ivicama. 

Nove ŠKODA boje koje simbolišu elektromobilnost i održivost

ŠKODA će koristiti dve različite zelene nijanse u svojoj šemi boja: Emerald i Electric zelenu. Ove boje se povezuju sa ekologijom, održivošću i elektromobilnošću.

Simbol krilate strele takođe je imao izmene

Njegov pojednostavljeni dizajn vidljiv je na prvi pogled. Novi slikovni znak sada će biti prikazan bez plastične 3D grafike. 

Jednostavniji, dvodimenzionalni slikovni žig puno je upečatljiviji, posebno na mobilnim uređajima, a može se fleksibilnije integrisati u različite formate

 

Više detalja na ŠKODA STORYBOARD .

Scroll to Top
Odabirom željenog termina ne znači i potvrđeno vreme servisa. Termin smatrajte potvrđenim nakon poziva servisnog savetnika i potvrde istog. Uskoro će Vas kontaktirati servisni savetnik.
* Saglasan sam i prihvatam, u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnosti i podataka (Službeni glasnik RS br. 97/08 i 104/09), da Prodavac ili lice (fizičko/pravno) koje Prodavac ovlasti može koristiti za potrebe analize i istraživanja tržišta, moje podatke koje sam dao, što podrazumeva i istraživanje zadovoljstva kupca.